Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-10-18, 05:55   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3838
Standard

v86 BERGSÅKER/SOLVALLA


Bästa spelet v86 rullar mot BERGSÅKER/SOLVALLA... Bästa spik? Bästa drag?

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-18, 12:49   #2
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 312
Sharp$: 706
Standard

Tvååringsloppet kan bli intressant. Current Affair ser ut att bli storfavorit, men med tvååringar kan vad som helst hända och detta är väl hästens tuffaste uppgift hittills? Definitivt läge att gardera.
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-19, 06:45   #3
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Är det bara jag som drar öronen åt mig när ständigt positiva Björn Karlsson låter halvlåg på Tangen Haap? Några saxade citat från olika tidningar "allt verkar bra med honom nu även om det inte handlar om någon riktig toppform" "var det inte det rätta trycket i senast och jag var inte helt nöjd annars skulle vi ha åkt till unionskampen" "Han har inte tävlat så här sent på säsongen och har fått lite vinterpäls, något han inte tävlat med förut" "Jag tycker inte att det bara är att gå ut och vinna även om min häst är bra"

Detta låter inte som den Björn karlsson jag är van att höra och det handlar ändå om en 70+% favorit...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1)
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-19, 06:50   #4
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Det känns favoritbetonat ikväll men min kantboll får då bli i avdelning 3 där Björn Karlsson ligger lite lågt (för att vara han) så säger jag 1 Sjö Odin har fått för mig att denna häst trivs när kylan börjar komma, gjorde några fina lopp i vintras och med lite tur kan luckan komma från 3e in, dessvärre verkar han vara spelad till ungefär rätt % i dagsläget så kanske får bli ett vinnarspel istället.
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-19, 09:37   #5
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Är det bara jag som drar öronen åt mig när ständigt positiva Björn Karlsson låter halvlåg på Tangen Haap? Några saxade citat från olika tidningar "allt verkar bra med honom nu även om det inte handlar om någon riktig toppform" "var det inte det rätta trycket i senast och jag var inte helt nöjd annars skulle vi ha åkt till unionskampen" "Han har inte tävlat så här sent på säsongen och har fått lite vinterpäls, något han inte tävlat med förut" "Jag tycker inte att det bara är att gå ut och vinna även om min häst är bra"

Detta låter inte som den Björn karlsson jag är van att höra och det handlar ändå om en 70+% favorit...
Första tanken när jag såg startlistan är att han bara vinner loppet. Sedan läste jag också att han håller på att sätta vinterpäls etc. Jag vill ha lite mer info innan jag bestämmer mig, men det finns ju gott om tid att fundera.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-19, 12:29   #6
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Ska nog köra den här men inväntar lite värmningar och utrustningsinfo. Kul omgång på förhand.

1. 10,11
2. 2,10
3. 1,2,4,5,7,8
4. 6,8,9
5. 1,3,7,11
6. 1,8,9
7. 3,4,6,12
8. 2
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-19, 12:37   #7
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Jag är nog galen, men jag överväger att spika Petter Rags med Kenneth i 6:e.
Beppe Am i all ära, men nog är det väl bästa hästen här?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-19, 13:04   #8
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 312
Sharp$: 706
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Jag är nog galen, men jag överväger att spika Petter Rags med Kenneth i 6:e.
Beppe Am i all ära, men nog är det väl bästa hästen här?
Den är väldigt tidig för mig med. Understreckad.
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-19, 13:17   #9
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 312
Sharp$: 706
Standard

Det kan ändra sig men mina spikar ser ut att bli Fighting Bax, Conrads Adam och La Fille.
levin1891 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-19, 13:51   #10
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 32
Sharp$: 230


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kommer Talassio till ledningen?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
BettingBroder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-19, 14:23   #11
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 209
Sharp$: 2371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BettingBroder Visa inlägg
Kommer Talassio till ledningen?
knappast om björn vill svara
Spojs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-19, 16:10   #12
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V86-6

Detta blir ett garderingslopp.

1 Don't Mind Me är härdad mot Uncle Lasse och tuffa 4-åringar. Claes Sjöström känner hästen.
3 Top Gear streckar jag alltid. Skrällde på elitloppshelgen.
5 Petter Rags tjatar ni om här på Sharps. Tar rygg på er.
6 Paparazzi låter Stig H positiv till.
8 Beppe Am favorit i fara längst ut på vingen.
9 Höwings Star var överj-ig senast på V75 från sämsta spåret sprint.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-19, 17:09   #13
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

Mina tankar
Avd1. 11 Above all ås spik, 3,6,7 skrällbud.
avd2. 10 Current affair spik, 2,6,11,12 "helgarderat"
avd3. 1,2,5,7,8 "helgarderat"
avd4. 9 Donato E. spik (2 digger smasher är väl snabb o en bra rygg?, mittt spelvärde hamnar på donato, 1,6,8 o "helgarderat")
avd5. 11 Fighting bax spik
avd6. 1,3,5,6,8,9,12 tar jag, man skulle kunna ta alla som jag ser det.
avd7. Låser på 5 o 12 som känns starkt o spelvärt, fler som kan vinna.
avd8. Alla, enda loppet jag tror att alla kan vinna. Om man kollar på tex 3 Impression så var den 3a bakom favoriten la fille nyligen och nu anmäld barfota, då skor, första gången kort distans på länge, 0 % o jag rankar den bland dem sista..
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-19, 17:13   #14
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Det finns ett antal spikar och U-hästar att välja på idag. Kommer man rätt på dem så har man alla chanser att få full pott. Spitcam Jubb och Above All Ås går bägge med skor runt om. Att välja mellan dem kändes som 50 % chans att hitta rätt till en början. Nu är frågan om man inte ska ladda på med några till. Current Affair gick 14,1a 1609 i sin första start! Men har bara startat från framspår hittills. Tangen Haap baissar man lite samtidigt som man säger sig tro på bra chans. Ska vara bättre nu än i förra starten, kuskförstärkt så det räcker och barfota bak. Ser ändå ut som en vettig spik och det är inte omöjligt att Uffe kör till spets och får bestämma. Say That Again kan leda runt om felfri. Annars Talassio. En av dem eller fyra-fem streck. Fighting Bax var kanonfin förra starten. Femtespår på tillägg volt nu. Redén kör igen, vilket får ses som en nackdel. Don't Mind Me är jag sugen på från spets, men kan bli utmanad. Sjunde är inte lätt att spika i. La Fille är ojämnt startsnabb och inte helt säkert att den får sin efterlängtade spets. Snart dags att bestämma sig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1), Oscar (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-10-19, 17:30   #15
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 16
Sharp$: 943
Standard

Håller med shooter... men det är väl det som är charmen med "VÄRLDENS" bästa spel, garderar du stort och favoriten vinner kan du lika gärna kasta lappen! Viktigt som tusan att vara rätt på det!
Avd.1: står mellan 10-11, V86 blir dyrt med 2-lås så spik på form =11

Avd.2: mot ALLA mina principer att spika 2åringslopp så 3-5 st å håller tummen för att goop får trafikproblem vilket inte alls är omöjligt!

Avd.3: tänkte spika där med, men tar med alla norska +

Avd.4: spik goop, reserv talassio... står mellan dom 2 måste välja en av dom

Avd.5: Spår,kusk,sulky det mesta talar emot favoriten... blundar och tar många !!!

Avd.6: 3-5-9-12 rankar dom i den ordningen

Avd.7: här tror jag på körning, vilket kanske skulle öppna för dagens kommunarrest (12) men jag tar alla och hoppas att jag är rätt ute

Avd.8: spik spik spik... Fille filé
Buffy_86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td